Magyarországon jelenleg a Telvice az egyetlen Dynatrace Minősített Szolgáltató Partnere (Dynatrace Endorsed Services Partner), amely azt jelenti, hogy ügyfeleink L1 és L2 szinten ugyanolyan színvonalú támogatást kapnak, mint amit a Dynatrace saját szakértői nyújtanak, valamint kiemelten segítjük az L3 szintű gyártói háttér gyors és szakmailag megalapozott elérését, – de azt kedvezőbb áron és magyar nyelven vehetik igénybe.
Mi a Dynatrace Minősített Szolgáltató Partner státusz?
A Dynatrace Endorsed Services Partner minősítés azt jelzi, hogy szakértőink a legmagasabb szinten értenek a Dynatrace megoldásokhoz, amit bizonyítottak azok sikeres bevezetésében és alkalmazásában. Ezt a státuszt csak olyan partnerek kaphatják meg, akik megfelelnek a Dynatrace szigorú követelményeinek:
- Hivatalos tanúsítványokkal igazolt szaktudás – a partner szakértői legalább 5, a Dynatrace által előírt “Professional” szintű vizsgával rendelkeznek, és folyamatos képzésekkel biztosítják naprakész tudásukat.
- Bizonyított projekttapasztalat – egy Endorsed Partner státusz megszerzéséhez előírás, hogy a partner által végzett projekteket a Dynatrace is auditálja, és csak akkor ítéli oda a minősítést, ha a teljesítményük a saját szakértői színvonalával egyenértékű. A Telvice Zrt. sikeresen teljesített több nagyszabású projektet, amelyet a Dynatrace auditált.
- Teljes körű szolgáltatás – egy Endorsed Partner nem csak technikai támogatást nyújt, hanem stratégiai szemlélettel segíti az ügyfeleket a Dynatrace lehetőségeinek maximális kihasználásában.
Miért érdemes Minősített Szolgáltató Partnerrel dolgozni?
A Dynatrace bevezetése és hatékony működtetése komoly szakértelmet igényel. Egy ilyen összetett platform nem csak egy monitoring eszköz, hanem egy átfogó megoldás az egész IT ökoszisztéma teljesítményének optimalizálására, a hibák gyors azonosítására és a biztonsági kockázatok csökkentésére. Ahhoz, hogy egy vállalat valóban kiaknázza a Dynatrace nyújtotta lehetőségeket, nem elegendő a szoftver beszerzése – a megfelelő partner kiválasztása kulcsfontosságú.
Egy Dynatrace Minősített Szolgáltató Partnerrel való együttműködés három alapvető előnyt jelent:
Garancia a szakértelemre
A Dynatrace Endorsed státuszt kizárólag olyan partnerek szerezhetik meg, akik szigorú minősítési követelményeknek felelnek meg. A Telvice szakértői folyamatosan részt vesznek a Dynatrace által előírt képzéseken és vizsgákon, így biztosítva, hogy mindig a legfrissebb technológiai tudással támogassák ügyfeleiket. Ez a szakértelem elengedhetetlen ahhoz, hogy a Dynatrace teljes potenciálja kihasználható legyen.
Bizonyított tapasztalat, sikeres projektek
A Dynatrace nemcsak az elméleti tudást követeli meg, hanem a gyakorlati eredményeket is elvárja. Egy Endorsed Partner státusz megszerzéséhez a partner által végzett projekteket a Dynatrace is auditálja, és csak akkor ítéli oda a minősítést, ha a teljesítményük a saját szakértői színvonalával egyenértékű. A Telvice által végzett több nagyszabású projekt is elnyerte ezt az elismerést, így ügyfeleink biztosak lehetnek abban, hogy a legmagasabb minőségű szolgáltatást kapják.
Teljes körű támogatás
A Dynatrace egy komplex platform, amely túlmutat a hagyományos monitoring-megoldásokon. Egy Endorsed Partner nemcsak a technikai bevezetést végzi el, hanem folyamatos működés támogatást és stratégiai tanácsadást is nyújt.
A Telvice szolgáltatásai között szerepel:
1. Diagnózis és tanácsadás
- Ingyenes problémafeltárás és megoldási lehetőségek azonosítása
- Observability/monitoring koncepció és stratégia kialakítása
2. Implementációs szolgáltatások / Rendszerbevezetés
- Dynatrace bevezetése és egyedi konfigurációk kialakítása
- Szakértői oktatások és tréningek a Dynatrace és az observability szemlélet alkalmazására
3. Teljesítmény optimalizálás és automatizáció
- Performance Booster Programok – célzott átvilágítás a kritikus teljesítményproblémák azonosítására és orvoslására
- Stratégiai teljesítményjavítás és üzemeltetés fejlesztése – szakértői tanácsadás, üzleti és DevOps folyamatok elemzése, optimalizálása
4. Folyamatos támogatás
- Support és operatív támogatás – igény esetén folyamatos elérhetőség, gyors reagálás incidensekre és operatív problémákra
Mindezek minőségét garantálja a Dynatrace Services Partner státusz.
A Telvice-nél világelső technológiák alkalmazásával támogatjuk vállalata átlátható és hatékony működését. Kérjen szakértői konzultációt, és kezdje meg a digitális átalakulás következő szakaszát velünk!