A legtöbb nagyvállalatnak egy ponton választania kell: növekedni szeretne, vagy megbízható maradni? Az SAP számára ez a dilemma már a múlté.
Az SAP, mint a világ egyik legnagyobb vállalatirányítási szoftver gyártója, több mint 437 000 ügyfelet szolgál ki 190 országban – köztük a világ 100 legnagyobb vállalatából 99-et. A globális jelenlét és az iparági vezető szerep megőrzéséhez elengedhetetlen a megbízható és skálázható IT-működés.
Az elmúlt években az SAP Customer Experience üzletága robbanásszerű növekedést produkált: több ezer új ügyfelet szolgáltak ki világszerte, mindezt úgy, hogy közben a költségeik nem emelkedtek – sőt, az ügyfélszolgálati hibajegyek száma is csökkent. Nézzük, hogyan segített a Dynatrace mindezt elérni!
Az SAP-ról
- A világ vezető vállalati szoftver szolgáltatója
- Több mint 437 000 ügyféllel rendelkezik világszerte
- Kiemelt fókuszuk az SAP Customer Experience (SAP CX) üzletág
A kihívás: a nagymértékű növekedés mellett lassult az ügyfélkiszolgálás
Az SAP Customer Experience üzletága az elmúlt években jelentősen bővült, és az új ügyfelek gyors ütemű kiszolgálása egyre nagyobb terhelést rótt az IT-működésre. A monitoring rendszerek széttagoltak voltak, az incidensek felismerése átlagosan három órát vett igénybe, a manuális működés pedig hátráltatta az innovációt.
„Megfelelő adatok és mérőszámok nélkül nem tudunk segíteni ügyfeleinknek, hogy javítsák üzleti tevékenységüket” – mondta Martin Norato Auer, az SAP CX Observability & Automatizálás alelnöke.
Az SAP célja az volt, hogy ügyfelei számára közel zéró leállási időt biztosítson, miközben saját működését is költséghatékonyabbá teszi. Ehhez egy proaktív és egységesített működési modellt kellett kialakítani, amely az adatokra épül.
A megoldás: egységes platform, automatizált működés
Az SAP-nál ezért döntöttek úgy, hogy a 10 különböző célú monitoring eszköz helyett egyetlen, egységes observability platformra váltanak. A választásuk a Dynatrace lett – amely egy mesterséges intelligenciával támogatott teljeskörű megfigyelési rendszer.
Az eredmények önmagukért beszélnek:
✔ A Dynatrace 10 különálló eszközt váltott ki egy platformként
✔ Az incidensek felismerése 3 óráról 1 percre csökkent
✔ Az ügyfelek 2 percen belül értesülnek probléma esetén
„A Dynatrace nélkül régen alig volt nyugodt éjszakánk Black Friday idején. Most már biztosak lehetünk abban, hogy minden működik.”
— Martin Norato Auer, SAP
Eredmények: hatékonyabb működés, jobb ügyfélélmény
A Dynatrace integrálásával az SAP-nál:
- 66%-kal csökkent a hibajegyek száma (évi 1500-ról 500-ra)
- Jóval kiszámíthatóbbá váltak az üzemeltetési költségek
- Ugyanaz a csapat több ügyfél kiszolgálására képes
- A teljes működés automatizáltabbá és átláthatóbbá vált
A Dynatrace az SAP csapatainak – fejlesztőknek és üzemeltetőknek – egy közös felületet biztosít, amely egyszerűsíti a döntéshozatalt és gyorsítja a hibakezelést. A Dynatrace platform segít abban, hogy az SAP ügyfelei a legjobb digitális élményhez jussanak, az SAP pedig kiszámíthatóan, skálázhatóan növekedhessen tovább.
Az SAP története jól mutatja, hogy a gyors növekedés és a magas szintű ügyfélélmény nem zárja ki a költséghatékony működést.
A magyar ügyfelek tapasztalatairól és eredményeiről bővebben olvashat a Dynatrace magyar nyelvű esettanulmányában. Töltse le most!
Forrás: www.dynatrace.com
A Telvice-nél világelső technológiák alkalmazásával támogatjuk vállalata átlátható és hatékony működését. Kérjen szakértői konzultációt, és kezdje meg a digitális átalakulás következő szakaszát velünk!